.

 בואו להיות שותפים במתחם העסקים החדש אנרג'י-פארק חדרה
איך תוכלו להרוויח מכך כ- 54% תשואה תוך 3-4 שנים?

 עדכון חדש (2024):
לאחר אישור התב"ע לבניית בנייני משרדים, הוחלט על עדכון התוכנית והתאמתה לצרכים העכשווים. התוכנית נמצאת בשלבים אחרונים ומובלת על ידי עיריית חדרה כוללת הכפלת זכויות בנייה לצד מתן זכויות לעירוב שימושים.
המשמעות היא הקמת מתחם הכולל משרדים לצד דיור, ומסחר כמו בשרונה, במיד טאון ובכל הפרויקטים החדשים בישראל.
הדבר מביא לעליית ערך משמעותית במיוחד המאפשרים מענה לכלל הצרכים של התושבים (מקומות עבודה, שירותים ובילויים).
הזדמנות אחרונה להצטרף לפני סיום הכנת התוכנית המפורטת!

*הערכים מגובים בדוח שמאי ואינם כוללים הוצאות נלוות

ההשקעה באנרג'י פארק (חד 1300) מאפשרת ליהנות מהשקעה עם "כרית ביטחון" בתוכנית עם זכויות בניה מאושרות בתוכנית מתאר מאושרת, תב"ע מפורטת מאושרת, לאחר איחוד וחלוקה, עם פיתוח תשתיות מואץ ובנייה בחלק מהמתחמים שאושרה מתוקף התב"ע החדשה. בימים אלו נבנה הבניין השני בגובה 24 קומות במתחם!

אני מאשר דיוורים וסמסים מחברת פרופרטים.

אנרג'י פארק חדרה - חד 1300

תשואה צפויה של כ- 200% (אם משקיעים בהון עצמי בלבד) 
ניתן לקחת מימון בנקאי + הון עצמי מהבית
ואז התשואה עולה בסדרי גודל...

מימוש צפוי תוך 3-4 שנים  

מה אנחנו מציעים?

 יחידת קרקע בסטטוס מתקדם (מאוד) בחד 1300 בעלות של החל מ-380,000 ש"ח בטווח זמנים של כ- 3-4 שנים
תשואה משוערת של כ-200%
*ללא התחשבות בעליות ערך טבעיות בשוק הנדל"ן בישראל

הכפלת זכויות:

לאחרונה העיריה קיבלה החלטה לקדם תוכנית חדשה הצפויה להשביח משמעותית את המתחם.

מהנדס העיר חדרה, מר נדב הדר, מתייחס לשאלה של עו"ד חיים ברטוב (מנכ"ל ובעלים פרופרטים) על הצפי לאישור התוכנית להגדלת הזכויות בועדה המחוזית:

מה אומר מר נדב הדר - מהנדס העיר חדרה על פרוייקט אנרג'י פארק חדרה?

מדובר במרכז תעסוקה עבור תושבי העיר אך הפרויקט דרמטי לכל המרחב.

צורך אמיתי - המתחם נדרש בשביל להגיע לאיזון כלכלי ולשמור את אותה רמת שירות לתושב (בחדרה נבנות כיום כ-1000 יחידות דיור בשנה הדורשות כ-40 אלף מ"ר של תעסוקה).

השחקנים והפרויקיטים שעובדים עליהם במתחם:
💪 נתיבי ישראל בפרויקט להרחבת כביש החוף כולל ירידות לחדרה
💪 רכבת ישראל - התכנון - התחנה המרכזית היחידה בין תל אביב לחיפה (כיום התחנה המרכזית בבנימינה)
💪 פרויקט יצחק שמיר - בהיקף של 100 מיליון ש"ח יספק בין השאר ירידה מהירה למתחם.

אני מאשר דיוורים וסמסים מחברת פרופרטים.

מה מיוחד במתחם ולמה אתם חייבים להיות שם איתנו?

פריים לוקיישן - פשוט.
נגישות זה שם המשחק.
סמוך לכביש 4.
צמוד לכביש 2 (כביש החוף).
צמוד לרכבת ישראל (תחנה פעילה חדרה-מערב).
ברור שבחדרה אין שום דבר שמתקרב למתחם הזה.
איפה בארץ יש מתחמים צמודים לכביש החוף ולרכבת? יש מעט מאוד, כולם מוצלחים.

טיימינג - התזמון תמיד חשוב, ובקרקעות בפרט.
חשוב לדעת שאתם רוכשים את הקרקע גם
בשלב מתקדם מבחינה תכנונית וגם כאשר קיימת רוח גבית חזקה מצד הרשות המקומית וגורמים נוספים לפרויקט. במקרה שלנו:
👈 קיימת תוכנית מתארית מאושרת (חד/2020).
👈 קיימת תב"ע מקומית מאושרת (חד 1300).
👈 התב"ע כוללת איחוד וחלוקה.
👈 חלק משמעותי מפיתוח התשתיות כבר בוצע בסביבות המתחם.
👈 הקניון "מול החוף וילג'" כבר בנוי בשטח התוכנית.
👈 מתחם אנרג'י-פארק הינו מתחם בעל חשיבות כלכלית עליונה לעיר חדרה, משום שיש לא מעט מתחמי מגורים בתכנון אך חסר תעסוקה ומסחר.
👈 התוכניות העתידיות של רכבת ישראל -הפיכת תחנת הרכבת לתחנה המרכזית בין חיפה לתל אביב. המשמעות היא דקות בודדות לתל אביב.
👈 תוכנית חדשה שכבר הופקדה - מטרתה בין השאר להעביר את תחנת האוטובוסים המרכזית ממרכז העיר אל מתחם העסקים.
👈 וכמובן הצפי להגדלת הזכויות ביוזמת העיריה, כבר אמרנו?...

מה עוד מתוכנן בתוכנית החדשה על פי התכניות של עיריית חדרה לאנרג'י פארק 

רכבת ישראל - Game changer

כמה מתחמים בארץ נהנים מרכבת צמודה?! אבל במתחם אנרג'י זו רק ההתחלה.. הנה מה שצפוי:

תחנת הרכבת במתחם צפויה בתווך זמנים של כעשור, להפוך לתחנה המרכזית בין תל אביב לחיפה (במקום בנימינה). זה אומר שהרכבות הישירות יעברו כאן. תוכנית חדשה שכבר הופקדה צפויה לאפשר את העברת תחנת האוטובוסים המרכזית ממרכז העיר חדרה למתחם העסקים. צפויים באזור זה על פי התוכנית 4000 מקומות חניה.
גשר חדש להולכי רגל צפוי לקום בפרק זמן של כחצי שנה מהתחנה ישירות למתחם (נכון להיום יציאת הנוסעים היא בצד השני).

וככה זה נראה בשטח

פרוייקט אנרגי'-פארק

קניון מול החוף וילג'

פרוייקט אנרגי'-פארק

צמוד לכביש 2 (שווי שוק גבוה)

פרוייקט אנרגי'-פארק

מבט מלמעלה

פרוייקט אנרגי'-פארק

חלוקה למגרשים

פיתוח מתקדם במתחם

פרויקט שמיר כולל ירידה מהירה למתחם

פרוייקט אנרגי'-פארק

מיקום הפרוייקט ביחס לעיר ולכבישים

מתחם תחבורה משולב

המשמעות - גם תחנת האוטובוסים המרכזית של חדרה בדרך למתחם

פרוייקט אנרגי'-פארק

נתונים כלליים של הפרויקט

תחנת רכבת - חדרה מערב

תחנה פעילה במתחם

אני מאשר דיוורים וסמסים מחברת פרופרטים.

שאלות נפוצות ששואלים אותנו:

ש- למה להשקיע בקרקע בישראל?

כי אתה רוצה להשקיע במשהו בטוח שיתן לך את הרווח המקסימלי בהמשך! מחירי הדירות כבר מזמן לא ריאליים כך שהרווח שם יהיה מינימאלי. הרווח האפשרי – מהגבוהים בשוק הנדל"ן. בנוסף  ההון העצמי להכנס להשקעה בקרקע בחדרה הוא נמוך מאוד ביחס להשקעה בדירה או נכס אחר.

ש- מה זה קרקע בסטטוס מתקדם?

השקעה בקרקע עם זכויות בנייה נתונות אחרי מתן תוקף (מאושרות באופן סופי). 95% מהעסקאות שתמצאו הן חקלאיות ו/או ללא שום תוכנית מפורטת. אצלנו יש תוכנית ברורה (לרוב מאושרת), ולעתים אפילו החלה כבר בנייה באזור בזכותה. כלומר אין שאלה של 'האם' הקרקע תופשר לבנייה.

ש- האם ואיך אפשר להשקיע עם הון עצמי נמוך?

אין קסמים. יש מוצרים פיננסיים שמאפשרים לנו למנף את הכסף. כלומר בבסיס - להכניס יותר, בפחות. הדבר המפתיע הוא שאגב שישנם מוצרים מוכרים, ישנם גם מוצרים שלא ידועים לרוב הציבור והשימוש בהם אפשרי גם אפשרי. גם אם נראה לכם שבדקתם הכל, והתייאשתם. תשאלו אותנו. אולי תופתעו ובגדול.

ש- מי מקדם את הפרויקט בפועל?

מכח הסכם השיתוף כמה נציגות לרוכשים. הנציגות אחראית למקסם את האינטרסים של כל הרוכשים. כלומר לא "רק" יושבים על הגדר במיקום ובתזמון הנכון, אלא גם עושים כל מה שאפשר כדי לקדם בפועל.

ש- למה שאקח הלוואה כשיש לי את כל ההון הנדרש?

כי אתם רוצים לייצר רווח כמה שיותר גדול, באמצעות הוצאה כמה שיותר קטנה. או במילים אחרות למנף. אנחנו לא נגיד לכם מראש שכולם צריכים למנף. זה בוודאי לא נכון. יש כאלה שזה בהחלט לא יהיה חכם עבורם. וזה מאוד תלוי במצבכם הפיננסי.

השימוש במינוף יכול לאפשר לכם:

💪להיכנס להשקעה עם הון עצמי נמוך

💪להיכנס להשקעה גדולה יותר

💪להיכנס למספר השקעות במקביל

💪להשאיר כסף "בבית" לכל מטרה

💪לא לשים "את כל הביצים בסל אחד"

💪הריביות הריאליות מוכרות בחישוב מס שבח, מה שמאפשר לכם הלכה למעשה לקבל הנחה ניכרת בעלות ההלוואה.

ש- מה זה אומר הסכם שיתוף?

זהו הסכם שכלל הרוכשים שמצטרפים איתנו לעסקה חותמים עליו. זהו מסמך בסיסי שמסדיר את היחסים בינינו לבין עצמינו. הוא נועד למנוע מחלוקות בהמשך הדרך ולייצר התקדמות משותפת.

ש- מה יקרה אם ירדו מחירי השוק?

כמעט שום דבר. נסביר -

למעשה סביר שגם השווי של הקרקעות שלנו ירד בהתאמה. אבל שימו לב, כיוון שאנחנו בונים על תהליך ההשבחה ולא על מגמות שוק, ממילא ההשפעה עלינו תהיה זניחה יחסית. זאת משום שהשינוי העיקרי בשווי נובע מההשבחה ומגמות השוק משפיעות רק בקצוות. אגב אם המגמה תהיה הפוכה, סביר שעליות המחירים יאפשרו פשוט רווח גבוה יותר. זהו אחד היתרונות המשמעותיים בהשקעה בקרקעות.

ש- האם הכסף נשאר בנאמנות כל משך הפרוייקט? 

בניגוד לקבוצות רכישה קלאסיות שמתאגדות על מנת לבנות ואז ממילא הכסף נשמר בחשבון נאמנות לאורך חיי הפרויקט, כאן המצב שונה מהותית. לאחר שהשקעתם את הכסף וגם קיבלתם בעלות על הנכס – הכסף כבר לא שלכם יותר ואין לכם שום סיבה לדאוג לגביו. חשבון הנאמנות ישמר לאחר סיומה המוצלח של עסקת המכר אך ורק לטובת קופה קטנה של התנהלות שוטפת (כ-1000 שח בלבד לעסקה).

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.